De verzending van onze pakketten verloopt via professionele bedrijven (vb: PostNL, BePost, UPS, DHL,…). De tarieven worden bepaald door het bestelde gewicht volgens volgende staffel (exclusief btw):
BELGIË:
België tot 10 kg: € 6,50 België 10-23 kg: € 7,90
NEDERLAND:
Nederland 0-20 kg: € 9.95
Verzending naar België en Nederland is standaard mogelijk. Pas wanneer alle producten voorradig zijn, versturen we een bestelling. In de webshop staat steeds weergegeven of het artikel voorradig is en dus onmiddellijk kunnen verstuurd worden. Bestel je een artikel dat niet voorradig, dan versturen we jouw bestelling na levering van de ontbrekende artikelen. Indien dit enkele dagen zal duren, ontvang je een email om je hiervan op de hoogte te brengen.
We voeren het stockbeheer zo goed mogelijk uit. Toch kan het dat de aangeboden informatie onvolledig, foutief of niet up-to-date is. Mocht dit zo zijn bij een artikel door jou besteld, dan word je hiervan zo snel mogelijk op de hoogte gebracht.
Wat de levering betreft kun je bij het afronden van je bestelling aangeven welke leveringsmethode je verkiest of wenst af te halen. Bij de leveringsmethode wordt steeds de prijs vermeld op basis van je bestelling. Het gewicht van je bestelling bepaalt de verzendkosten. Je kunt de verzendkost vermijden door te kiezen voor “afhalen” of meer te besteden dan €100 in de online winkel.
U kan kiezen tussen volgende opties: – Verzending naar huis – Verzending naar ander leveradres (zie afrekenscherm) – Je kunt je bestelling afhalen bij ons in de zaak Wittevrongel , Oostveldstraat 332, Eeklo (gratis).
Check je gegevens bij het afronden op correctheid
Wanneer een pakket niet kan worden afgeleverd ten gevolge van de opgave van een foutief of onvolledig adres door de koper, en het pakket komt retour kunnen we dit opnieuw versturen mits de nieuwe verzendkosten ten laste zijn van de koper.
Verwerkingstijd van bestellingen
Alle bestellingen geplaatst vóór 14:00 uur worden binnen 2-3 werkdagen verwerkt. Bestellingen worden niet verzonden of geleverd tijdens weekends en feestdagen.
Indien we een groot aantal bestellingen ontvangen, kan de verwerkingstijd enkele dagen langer zijn. Wij vragen hiervoor je begrip. Indien er aanzienlijke vertraging optreedt, nemen wij contact met je op via e-mail of telefoon.
Verzendkosten en leveringsschattingen
De verzendkosten voor jouw bestelling worden berekend en weergegeven bij het afrekenen.
Bestemming
Verzendmethode
Geschatte levertijd
Verzendkosten
België
Standaard verzending via On Time
3-5 werkdagen
België tot 10 kg: € 6,50 België 10-23 kg: € 7,90 Gratis vanaf €100
Afhankelijk van het gewicht (wordt berekend bij checkout
Nederland
Standaard verzending via On Time
5-7 werkdagen
Nederland 0-20 kg: € 9.95
Vertragingen in de levering kunnen af en toe voorkomen.
Verzendbevestiging en tracking
Je ontvangt een verzendbevestiging per e-mail zodra je bestelling is verzonden. Deze e-mail bevat een trackingnummer waarmee je jouw zending kan volgen. Trackinginformatie wordt binnen 24 uur geactiveerd.
Douane, invoerrechten en belastingen
Huis Wittevrongel verzendt enkel naar België en Nederland. Er zijn geen douanekosten of invoerrechten van toepassing.
Beschadigingen
Huis Wittevrongel is niet aansprakelijk voor producten die beschadigd of verloren gaan tijdens het verzendproces.
Indien je jouw bestelling beschadigd ontvangt:
Neem onmiddellijk contact op met de vervoerder om een schadeclaim in te dienen.
Bewaar alle verpakkingsmaterialen en het beschadigde product totdat de claim volledig is verwerkt.
Retourbeleid
Wij streven ernaar om je de beste kwaliteit en service te bieden. Ben je om welke reden dan ook niet tevreden met je bestelling, dan kun je het product retourneren en een volledige terugbetaling ontvangen.
Producten kunnen enkel geretourneerd worden indien ze in originele staat en verpakking verkeren.
Gebruikte of door de klant beschadigde producten komen niet in aanmerking voor terugbetaling.
Hoe retourneren:
Vraag een Return Authorization (RA)-nummer aan door een e-mail te sturen naar info@huiswittevrongel.be met een gedetailleerde reden voor retour, vergezeld van foto’s of een video ter ondersteuning.
Na goedkeuring ontvang je het RA-nummer en het adres van ons retourmagazijn.
Gebruik altijd een traceerbare verzenddienst. Wij zijn niet verantwoordelijk voor verloren of zoekgeraakte retourzendingen.
Na ontvangst van jouw retourzending:
Wordt het product gecontroleerd.
Wordt het aankoopbedrag volledig teruggestort via de oorspronkelijke betaalmethode.
Ontvang je een bevestiging van de terugbetaling via e-mail.